Politica de retur
*Recomandam ca premergator lansarii pe site a unei comenzi sa accesati serviciul suport clienti la numerele de telefon: 0744 362 794 si 0728 621 103
Dreptul la retragere în 14 zile pentru comerț la distantă
Potrivit OUG nr 34/2014, cumparatorul are dreptul să se retraga din contract, respectiv sa returneze un bun, suportand costurile de livrare (tur/retur)
Informarea cu privire la decizia dumneavoastră de a vă retrage din prezentul contract este esențială. Pentru aceasta ar trebui să vă logati cu contul dvs. în platforma Cumpara-Avantajos.ro. În secțiunea “Contul Meu” >>> “Comenzi” sunt toate comenzile făcute de dvs. pe site-ul Cumpara-Avantajos.ro. Aici se alege comanda din care vrem să returnam produsul. Se pot returna toate produsele sau doar unele din comanda respectivă. Tot de aici puteți să ne trimiteți si reclamațiile vis-a-vis de comanda respectivă.
Pentru cei ce au făcut comanda fără cont, aveți posibilitatea de a accesa pagina cu procedura de retur aici si completand pasii necesari.
Pentru a deschide un cont accesati acest link
Coletul va fi ridicat de la dvs. de către curierul trimis de Prompt Digital Company SRL în urma cererii completate, menționată mai sus.
Condiții generale pentru returul produselor vândute de Cumpara Avantajos:
- Produsele pe care le returnezi trebuie să fie în aceeași stare în care le-ai primit, ÎN AMBALAJUL ORIGINAL.
- Returul se face cu etichetele inițiale intacte, certificatul de garanție în original și toate documentele cu care a fost livrat produsul.
- Produsul trebuie să fie însoțit de accesoriile/cadourile cu care a fost livrat.
- Dacă ai cumpărat mai multe produse de același fel și vrei să le returnezi pe toate, asigură-te că doar unul a fost desigilat. Returul celorlalte produse se acceptă doar dacă sunt sigilate.
- Nu se acceptă produsele asupra cărora au fost efectuate intervenții neautorizate, cele care prezintă urme de uzură sau folosire excesivă, zgârieturi, ciobituri, lovituri, șocuri mecanice/electrice, produsele cărora le lipsesc accesorii.
- Dacă în coletul de retur se află produse diferite față de cele din formularul completat, după verificarea pachetului de către curier, preluarea va fi refuzată.
- Nu fac obiectul denunțării unilaterale a contractului produsele deteriorate sau care prezintă defecțiuni din culpa cumpărătorului, precum și cele care au fost desfăcute ori ale căror piese au fost înlocuite și nici produsele nefuncționale care fac obiectul reparațiilor sau înlocuirii lor în baza garanției.
- Coletele care se livrează cu opțiunea verificare colet și care au fost recepționate de client sub semnatură, nu se pot schimba sau returna în cazul în care sunt deteriorate sau au alte nereguli. Se presupune că, verificând coletul, consumatorul a certificat integritatea produsului în momentul livrării prin recepționarea acestuia. Reclamațiile ulterioare cu privire la deteriorarea produsului vor fi considerate culpa consumatorului iar în cazul în care se dorește returul produsului în cauză, se va face o estimare a daunelor, iar suma rambursată clientului va fi redusă cu contravaloarea daunelor.
Dacă nu sunt respectate condițiile mai sus enunțate, returul nu este luat în considerare.
Mai jos câteva din reglementările privitoare la acest aspect :
ARTICOLUL 13 Obligațiile care revin vânzătorului în cazul retragerii:
(1) Daca clientul final se retrage din contract, printr-o actiune care reprezinta acordul unilateral, precum si decizia personala, imperativ, trebuie ca intr-un interval de timp, reprezentand 24 de ore sa informeze S.C. PROMPT DIGITAL COMPANY S.R.L., in scris la e-mail [email protected] cu indicarea cu acuratete si celeritate a motivelor de fapt, situatie in care vom rambursa suma primita reprezentand contravaloarea bunului comandat, cu suportarea de catre client a costurilor efectuate, reprezentand cheltuiala necesara punerii in miscare a mecanismelor de procesare, livrare etc.
Rambursarea sumei datorate se face intr-un cont bancar, menționat în cererea de retur. Produsul trebuie trimis împreună cu toate accesoriile primite, certificatul de garanție (unde este cazul) și o copie a facturii.
(3) Fără a aduce atingere alin. (1), vânzătorul nu este obligat să ramburseze costurile suplimentare în cazul în care consumatorul a ales în mod explicit un alt tip de livrare decât livrarea standard oferită de vânzător (exemplu: trimiterea coletului de retur cu alt curier decât cel trimis de vânzător).
ARTICOLUL 14 >>> Obligațiile consumatorului în cazul retragerii:
(1) Consumatorul returnează produsele sau le înmâneaza vanzătorului sau unei persoane autorizate de vânzător să recepționeze produsele, fără întârziere nejustificată și în decurs de cel mult 14 zile de la data la care acesta a comunicat profesionistului decizia sa de retragere din contract în conformitate cu art. 11. Termenul este respectat dacă produsele sunt trimise înapoi de consumator înainte de expirarea perioadei de 14 zile.
(2) Consumatorul suportă doar costurile directe legate de returnarea produselor. Contravaloarea acestora va fi scazută din factura stornatoare.
(3) Consumatorul este responsabil doar în ceea ce privește diminuarea valorii produselor rezultată din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor și funcționării produselor. Diminuarea valorii produselor nu trebuie să fie descurajantă pentru consumator în a-și exercita dreptul de retragere.
(4) Vânzătorul trebuie să poată face dovada diminuarii valorii produselor care rezultă diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor și functionării produselor.
Conform Art 20 din OGU34/2014 cu modificările Legii 157/2015, riscul de pierdere sau deteriorare a produsului este transferat consumatorului în momentul în care acesta sau o parte terță desemnată de acesta, alta decât transportatorul, intră în posesia fizică a produselor. Cu toate acestea, riscul este transferat consumatorului în momentul livrării produselor către transportator, dacă transportatorul a fost însărcinat de către consumator să transporte produsele, iar aceasta opțiune nu a fost oferită de către vânzător, fără a aduce atingerea drepturilor consumatorului față de transportator.
*In perioadele corespunzatoare ofertelor si campaniilor promotionale, intervin imperativ, termeni si conditii specifice, astfel:
- Asiguram cu titlu de gratuitate transportul tur al produsului comandat, catre clientul final, la adresa indicata, asa cum a fost inserata in Formularul de plata / livrare, daca depaseste suma de 100RON.
- Asigurarea gratuita a transportului se garanteaza in limitele de greutate, dimensiune si volumetrie, pentru un singur colet, asa cum sunt acceptate de catre operatorul de transport, in limita sumei de 18 (optsprezece) lei.
- In cazuri speciale, reprezentand costuri suplimentare aferente efectuarii transportului, sau solicitarea de includere intr-un singur colet a unui numar marit de produse, neacceptat de catre transportator / distribuitor, sau efectuarea unor comenzi multiple, reprezentand furnizarea de produse de la mai multe depozite intr-o singura comanda, costurile, in integralitate si in totalitate vor fi suportate de catre clientul final.
- Daca pe parcursul contractului, din motive obiective, clientul final se retrage, acesta are obligatia respectarii TERMENILOR si CONDITIILOR / POLITICA DE RETUR / PROCEDURA DE RETUR etc., asa cum sunt inserate, in site-ul CUMPARA-AVANTAJOS.RO, precum si in legislatia nationala incidenta domeniului in cauza, cumulativ cu plata in integralitate a costurilor suportate de catre S.C. PROMPT DIGITAL S.R.L., reprezentand, inclusiv plata transporturilor: tur si retur si a celor adiacente: Banca, procesator de plati, operator de transport si alte parti implicate, asa cum sunt prevazute si precizate in cadrul intelegerilor juridice, parafate cu partenerii de afaceri, respectiv contractele de colaborare